1998 1999 2000 2001 2002 | 2003 2004 2005 2006 2007 | 2008 2009 2010 2011 2012 | 2013 2014 2015 2016 2017 | 2018 2019 2020 2021 2022 | ||
Notikums | Veids - Priekšmets | Datums | 1. vieta | 2. vieta | 3. vieta | Atzi- nība | Dip- loms | Godalgas kopā | Punkti kopā | Ieskaites punkti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matemātikas olimpiāde | Olimpiāde - Matemātika | 2001-03-16 | 1 | - | - | - | - | 1 | 5 | 5 Informātikas olimpiāde | Olimpiāde - Informātika | 2001-03-20 | - | 1 | - | - | - | 1 | 3 | 3 | Latviešu valodas (mazākumtautību sk.) olimpiāde | Olimpiāde - Latviešu valoda | 2001-02-24 | 1 | - | - | - | - | 1 | 5 | 5 | Matemātikas atklātā olimpiāde | Atklātā olimpiāde - Matemātika | 2001-04-29 | 1 | - | - | 2 | - | 3 | 7 | 7 | Fizikas olimpiāde | Olimpiāde - Fizika | 2001-04-12 | - | 1 | - | - | - | 1 | 3 | 3 | Kopā olimpiādes/ konkursi = 5 | | KOPĀ: | 3 | 2 | - | 2 | - | 7 | 23 | 23 | |
2018./2019. m.g. | 25.vieta | (reitings 3.118) | |
2017./2018. m.g. | 39.vieta | (reitings 1.250) | |
2016./2017. m.g. | 56.vieta | (reitings 2.217) | |
2015./2016. m.g. | 35.vieta | (reitings 3.614) | |
2014./2015. m.g. | 42.vieta | (reitings 2.956) | |
2013./2014. m.g. | 94.vieta | (reitings 0.467) | |
2012./2013. m.g. | 65.vieta | (reitings 1.034) | |
2011./2012. m.g. | 73.vieta | (reitings 0.690) | |
2010./2011. m.g. | 22.vieta | (reitings 3.046) | |
2009./2010. m.g. | 54.vieta | (reitings 0.912) | |
2008./2009. m.g. | 114.vieta | (reitings 0.155) | |
2007./2008. m.g. | 90.vieta | (reitings 0.423) | |
2006./2007. m.g. | 85.vieta | (reitings 0.270) | |
2005./2006. m.g. | 48.vieta | (reitings 1.408) | |
2004./2005. m.g. | 21.vieta | (reitings 2.882) | |
2003./2004. m.g. | 37.vieta | (reitings 1.903) | |
2002./2003. m.g. | 82.vieta | (reitings 0.215) | |
2001./2002. m.g. | 26.vieta | (reitings 2.947) | |
2000./2001. m.g. | 16.vieta | (reitings 4.742) | |
1999./2000. m.g. | 28.vieta | (reitings 1.786) | |
1998./1999. m.g. | 15.vieta | (reitings 2.881) | |
1997./1998. m.g. | 12.vieta | (reitings 2.621) |