1998 1999 2000 2001 2002 | 2003 2004 2005 2006 2007 | 2008 2009 2010 2011 2012 | 2013 2014 2015 2016 2017 | 2018 2019 2020 2021 2022 | ||
Notikums | Veids - Priekšmets | Datums | 1. vieta | 2. vieta | 3. vieta | Atzi- nība | Dip- loms | Godalgas kopā | Punkti kopā | Ieskaites punkti | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Franču valodas 41.valsts olimpiāde | Olimpiāde - Franču valoda | 2011-03-26 | - | - | - | 1 | - | 1 | 1 | 1 Latviešu valodas (mazākumt.progr.) 27.valsts olimpiāde | Olimpiāde - Latviešu valoda | 2010-11-13 | 1 | - | - | - | - | 1 | 5 | 5 | Latvijas 38.atklātā olimpiāde matemātikā | Atklātā olimpiāde - Matemātika | 2011-04-18 | 1 | 1 | - | - | - | 2 | 8 | 8 | Latvijas 35.skolēnu zinātniskā konference | Konkurss - ------ | 2011-04-17 | - | - | 1 | - | - | 1 | 2 | 2 | Kopā olimpiādes/ konkursi = 4 | | KOPĀ: | 2 | 1 | 1 | 1 | - | 5 | 16 | 16 | |
2019./2020. m.g. | 31.vieta | (reitings 2.123) | |
2018./2019. m.g. | 28.vieta | (reitings 2.847) | |
2017./2018. m.g. | 40.vieta | (reitings 1.219) | |
2016./2017. m.g. | 42.vieta | (reitings 3.089) | |
2015./2016. m.g. | 40.vieta | (reitings 3.097) | |
2014./2015. m.g. | 52.vieta | (reitings 2.194) | |
2013./2014. m.g. | 55.vieta | (reitings 1.558) | |
2012./2013. m.g. | 61.vieta | (reitings 1.058) | |
2011./2012. m.g. | 34.vieta | (reitings 2.523) | |
2010./2011. m.g. | 39.vieta | (reitings 2.105) | |
2009./2010. m.g. | 42.vieta | (reitings 1.152) | |
2008./2009. m.g. | 47.vieta | (reitings 1.355) | |
2007./2008. m.g. | 28.vieta | (reitings 2.403) | |
2006./2007. m.g. | 36.vieta | (reitings 1.549) | |
2005./2006. m.g. | 29.vieta | (reitings 2.252) | |
2004./2005. m.g. | 60.vieta | (reitings 0.744) | |
2003./2004. m.g. | 25.vieta | (reitings 2.982) | |
2002./2003. m.g. | 65.vieta | (reitings 0.483) | |
2001./2002. m.g. | 53.vieta | (reitings 0.869) | |
2000./2001. m.g. | 48.vieta | (reitings 1.400) | |
1999./2000. m.g. | 69.vieta | (reitings 0.516) | |
1998./1999. m.g. | 41.vieta | (reitings 0.777) | |
1997./1998. m.g. | 65.vieta | (reitings 0.110) |