1998 1999 2000 2001 2002 | 2003 2004 2005 2006 2007 | 2008 2009 2010 2011 2012 | 2013 2014 2015 2016 2017 | 2018 2019 2020 2021 2022 | ||
Notikums | Veids - Priekšmets | Datums | 1. vieta | 2. vieta | 3. vieta | Atzi- nība | Dip- loms | Godalgas kopā | Punkti kopā | Ieskaites punkti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ekonomikas 16.valsts olimpiāde | Olimpiāde - Ekonomika | 2015-03-05 | 1 | - | - | - | - | 1 | 5 | 5 Ģeogrāfijas 32.valsts olimpiāde | Olimpiāde - Ģeogrāfija | 2015-04-17 | - | - | - | 1 | - | 1 | 1 | 1 | Informātikas (programmēšanas) 28.valsts olimpiāde | Olimpiāde - Informātika | 2015-02-27 | - | - | 1 | 1 | - | 2 | 3 | 3 | Latviešu valodas un literatūras 41.valsts olimpiāde | Olimpiāde - Latviešu valoda un literatūra | 2015-03-06 | 1 | - | - | - | - | 1 | 5 | 5 | Latvijas 39. skolēnu zinātniskā konference | Konkurss - ------ | 2015-04-26 | - | 1 | 1 | - | - | 2 | 5 | 5 | Kopā olimpiādes/ konkursi = 5 | | KOPĀ: | 2 | 1 | 2 | 2 | - | 7 | 19 | 19 | |
2020./2021. m.g. | 11.vieta | (reitings 0.296) | - datu bāze aizpildīšanas stadijā |
2019./2020. m.g. | 17.vieta | (reitings 2.206) | |
2018./2019. m.g. | 7.vieta | (reitings 7.029) | |
2017./2018. m.g. | 28.vieta | (reitings 0.982) | |
2016./2017. m.g. | 28.vieta | (reitings 3.017) | |
2015./2016. m.g. | 79.vieta | (reitings 0.532) | |
2014./2015. m.g. | 4.vieta | (reitings 10.053) | |
2013./2014. m.g. | 4.vieta | (reitings 5.854) | |
2012./2013. m.g. | 4.vieta | (reitings 6.276) | |
2011./2012. m.g. | 12.vieta | (reitings 3.814) | |
2010./2011. m.g. | 58.vieta | (reitings 0.495) | |
2009./2010. m.g. | 19.vieta | (reitings 1.376) | |
2008./2009. m.g. | 49.vieta | (reitings 0.865) | |
2006./2007. m.g. | 78.vieta | (reitings 0.127) | |
2005./2006. m.g. | 32.vieta | (reitings 1.429) | |
2004./2005. m.g. | 76.vieta | (reitings 0.346) | |
2003./2004. m.g. | 30.vieta | (reitings 1.253) | |
2002./2003. m.g. | 48.vieta | (reitings 0.620) | |
2000./2001. m.g. | 61.vieta | (reitings 0.679) | |
1999./2000. m.g. | 54.vieta | (reitings 1.124) | |